Wednesday, December 12, 2012

rabitahatituntukamu

Kelihatan mereka menyeka air mata
Kelihatan nafas seakan sesak


dan Aku
Memandang dari jauh tanpa sebarang kata

Allah
Aku tiada apa (ayat scholar x masuk2.. hikhik)
Yang aku punya hanya doa dan cinta
Maka rabitah hati ini untuk mereka
Kerana aku sayang mereka
Aku sayang mereka kerana Allah

Ini
Benar-benar untuk kamu
Biar dada sesak sukar bernafas
Biar badan lemah tidak mampu bertatih
Esok masih ada harapan
Itu pasti

Mimpi kita besar
Makanya kita diuji
Mimpi kita benar
Janji Allah pasti!



Aku pernah kesal kerana tidak pernah mengungkapkan kata sayang pada dia..

hingga dia pergi meninggalkan aku..


untuk selamanya..

sayang itu terlalu sakit untuk aku telan

lantas aku titipkan sayang itu padanya

hanya dalam bait doa

moga dia tenang dalam alam sana


makanya

Lahirlah atiqah yang hari ini

Bukan aku mudah mengungkap sayang

Kerana aku sentiasa takut

Tiada yang kedua untukku

Seperti hari itu

Ya

Ini untuk kamu

Semoga kamu terus kuat di sana

**rabitahatituntukamu~