Sunday, February 7, 2010

S.A.H.A.B.A.T


Ya Allah,

Ku titipkan kesyukuran tak terhingga,

Kau kurniakan aku sahabat-sahabat sejati,

Kata-kata mereka mengingatkan aku kebesaranMU

Ingatan terhadap mereka ku titipkan dalam doaku pada MU

Ya Allah,

Tatkala aku sunyi di jalan ini

Mereka hadir menceriakan hari

Tatkala cahaya itu semakin malap dibawa arus duniawi

Mereka membawa sumbu membakar semangat

Tatkala aku jatuh tersungkur

Mereka hulurkan tangan membawa aku kepada MU

Mereka hadiah teragung dari MU buat ku

Rahmatilah mereka Ya Allah

Sayangi mereka

Permudahkan perjalan mereka Ya Allah

Kerna hanya ALLAH sebaik-baik penjaga

Ya Allah,

Doa Rabithah penghubung kami,

Medan jihad perjuangan kami,

Kau tetapkan lah hati kami

Walau kami lelah

Walau air mata kami jatuh

Walau langkah kami lesu

Biarkanlah kelelahan itu

Kelesuan itu

Lelah dan lesu mengejar kami

Kerna yang kami kejar hanya satu

Keredhaan MU

Kecintaan kepada MU

Sahabat,

MySpace

Aku pohon kemaafan

Andai selama ada kataku mengguris hatimu

Andai ada perlakuanku membuatkan kalian tidak senang

Andai hati ini pernah berdosa pada mu

Kalian adalah sahabat sejati


MySpace

Kasih sayang ini buat kamu semua

Semoga kasih kita sampai ke syurga