Thursday, December 9, 2010

Cinta


Cinta bagiku ibarat cahaya
Yang menyuluh tatkala aku meraba dalam gelap
Yang menyinar tatkala aku disapa duka
Cinta yang sentiasa memujuk ku dengan Ayat-Ayat CintaNya

Cinta bagiku umpama semilir pagi
Yang manyapa penuh lembut
Mambawa ketenangan hingga malam menjelma
Hembusan semilir pagi
Sejuknya menyegarkan

Cinta bagiku terlalu indah
Hingga walaupun sakit aku bahagia

Makanya 
Biarkan aku terus mencari cintaku
Meskipon sakit 
Biarkan kesakitan itu sampai kebal dariku
Meskipon perlu berkorban
Biarkan aku berkorban sampai terkorban

Kerna percaya aku pada janjiNya
Cukuplah Allah bagiku
  Kerna
Dia telah pon menghiasi jalan cintaku 
dengan kamu

Ya kamu!
Kamu umpama bintang
Terus memegang terang cahaya
Menjadi penunjuk arah pengembara yang kesesatan
Menghiasi kegelapan malam
Menuruti titah perintah Tuhannya
Tanpa jemu kamu disitu
Meskipon kamu tenggelam bila mentari menyinar disiang hari
Aku tahu kamu masih disitu
Setia menanti malam tiba
Dan kembali menghiasi gelap malam
Kamulah bintang hati saya!

Cinta yang aku damba
Cinta dari Dia
Yang menciptakan malam selepas siang
Mengatur bulan dan bintang
Tuhan kamu
Dan
Tuhan aku

::Allah::

Yg mencintai,
Hikari

Secarit Memori 
kelas tokei gaku... Ops!! :p



p/s: harimau juga bisa mengenal cinta.. kuikui

p/s lagi : i'm in love